Marymod Production CUI: 39482266 Iași, Str. Sf. Voievozi 13
Cod 707041, J22/1573/2018

Despre acești Termeni și Condiții

Aceşti termeni și condiţii, care pot fi amendaţi din când în când, se aplică direct sau indirect tuturor serviciilor noastre disponibile online, prin e-mail sau telefon. Prin accesarea, căutarea și utilizarea website-ului nostru (mobil) Leciel.ro sau a oricărei aplicaţii sau cont pe orice platformă (numite în continuare ˝Platformă˝) și/sau prin efectuarea unei rezervări, confirmaţi și sunteţi de acord că aţi citit, înţeles și aţi fost de acord cu toţi termenii și condiţiile precizate mai jos.

Aceste pagini, conţinutul și infrastructura acestor pagini și serviciul de comenzi online, oferite de noi pe aceste pagini și prin acest website sunt în proprietatea, operate și furnizate Marymod Production SRL și sunt furnizate doar pentru uzul dumneavoastră personal conform termenilor și condiţiilor de mai jos. 


Cine suntem

Marymod Production SRL desemnată aici sub denumirea LeCiel, este o societate comercială organizată în baza legii române, cu sediul social în Iași, Str. Sf. Voievozi 13, Cod 707041, avand codul de inregistrare fiscala 39482266 inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J22/1573/2018 capital social subscris și varsat 200 lei, e-mail office@leciel.ro

Marymod Production SRL este administratorul domeniului leciel.ro și a subdomeniilor acestuia, denumit în continuare Site precum și a conturilor definite pe platformele Facebook, Instagram, LinkedIn…

Definitii


În cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscula vor avea intelesurile mentionate mai jos, daca din context nu rezulta altfel.


Continut. Oricare din următoarele:

 toate informații le din Site care pot fi vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
 cuprinsul oricarui mesaj trimis Clientilor, Utilizatorilor sau Vizitatorilor de către un angajat sau un tert imputernicit de către LeCiel, prin mijloace electronice și/sau prin orice alt mijloc de comunicare disponibil;
 orice informatie comunicata prin orice mijloc de către un angajat sau un tert imputernicit de către LeCiel Clientilor, Utilizatorilor sau Vizitatorilor;
 informații legate de Produsele, Serviciile și/sau tarifele practicate de către LeCiel intr-o anumita perioada;
 informații legate de Produsele, Serviciile și/sau tarifele practicate de către un tert cu care LeCiel are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
 date referitoare la LeCiel, sau alte date privilegiate ale acestei societati.

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care iși face un Cont în Site și efectueaza o Comanda.

Comanda: un document electronic, generat ca urmare a accesarii Site-ului de către un Client sau Utilizator, prin care Clientul sau Utilizatorul transmite LeCiel intentia de a achizitiona Produse și Servicii de pe Site.

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni și Conditii Generale.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, listat pe site, inclusiv Bunurile mentionate în Comanda, care urmeaza a fi furnizate de către Vânzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Vizitator: orice persoana fizica ce are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de LeCiel, în baza prezentilor Termeni și conditii sau a oricarui alt acord de utilizare existent intre LeCiel și aceasta persoana.

Cont: sectiune din Site accesibila pe baza de inregistrare cu un identificator, adresa e-mail și parola sau prin conectare folosind un cont Facebook ori Google, care permite Utilizatorului sa transmita o Comanda sau sa acceseze alte Servicii. În cazul Clientilor cu cel putîn o Comanda la activ, Contul contine informații despre istoricul interactiunii cu Site-ul (Comenzi, facturi fiscale, Review-uri etc.).

Rezervare: blocarea de la vanzare pentru o perioada de 48 (patruzeci și opt) de ore a unui produs aflat în stoc, în urma unei operatiuni realizate pe Site de un Client sau Utilizator.

Contract: o Comanda confirmata de LeCiel, prin care LeCiel este de acord sa livreze Clientului anumite Produse și Servicii solicitate, iar Clientul este de acord sa efectueze plata acestora.

Tranzactie: incasarea sau remiterea spre incasare a sumei rezultate din vanzarea unui Produs și/sau Serviciu, prin modalitatile de plata puse de Ciel la dispozitia Clientilor și Utilizatorilor.

Newsletter: mijlocul de informare periodica, exclusiv în format electronic, asupra Produselor și Serviciilor și/sau promotiilor desfasurate de LeCiel intr-o anumita perioada de timp.

Mesaj Tranzactional: mijloc de informare punctuala transmis prin mijloace electronice Clientului ce poate contine informații despre crearea Contului pe Site, resetarea parolei Contului, informații despre Comanda sau Rezervare, chestionar de satisfactie în urma unei cumparaturi, solicitare de scriere a unui Review, alerte de pret etc.

Utilizare Abuziva: utilizarea Site-ului intr-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementarilor și a legislatiei în vigoare, sau în oricare alt mod ce poate prejudicia LeCiel.

Drepturile de autor

Ciel este deţinătorul site-ului de faţă și al tuturor conturilor asociate pe platformele de Social Media. Fotografiile, textele, sloganurile, desenele, imaginile, secvenţele animate sonore sau nu, precum și toate lucrările integrate în acest site sunt proprietatea Ciel sau a unor terţi care au autorizat Ciel să le utilizeze.

Informații le prezentate în acest site sunt protejate în conformitate cu dispoziţiile legale referitoare la dreptul de autor şi/sau drepturilor de proprietate intelectuală.Reproducerile, pe hârtie sau digitale, ale site-ului sus menţionat şi/sau ale lucrărilor și/sau produselor care sunt reproduse pe site sunt autorizate cu condiţia ca acestea să fie destinate unei folosinţe strict personale, excluzând orice utilizare în scopuri publicitare și/sau comerciale şi/sau de informare, astfel încât să se conformeze dispoziţiilor legislative privitoare la proprietatea intelectuală.

Cu excepţia dispoziţiilor de mai sus, orice reproducere, prezentare, utilizare sau modificare parţială sau integrală a site-ului, indiferent prin ce procedeu ori pe ce suport, a diverselor lucrări și produse care îl compun, fără a se fi obţinut în prealabil autorizaţia de la Ciel este strict interzisă și se pedepseşte conform legislaţiei în vigoare.

Politica de vanzare Online

Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client.
Pentru motive justificate Ciel își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Ciel. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul se poate adresa Ciel, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.

Comunicarea cu Vânzatorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin canalele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzatorul are libertatea de a gestiona informații le primite fără a fi nevoit sa aducă justificări pentru aceasta.

Ciel poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care Ciel are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

În cazul plaților online Vânzatorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitenta a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poartț numai Clientul.

Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Comanda

Clientul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odata adăugat în coșul de cumparaturi, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevarate la data plasării Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca Vânzatorul poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzator, în orice situatie în care este necesară contactarea Clientului.

Vânzatorul poate anula Comanda efectuata de către Cumparator, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație ulterioara a vreunei părti față de cealaltă sau fără ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în urmatoarele cazuri:

  • neacceptarea de către banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, în cazul plății online;
  • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Ciel, în cazul plății online;
  • datele furnizate de către Client, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;

Politica de facturare și plati 

și aici te poti referi la modalitatile de plata și facturare, la obligatia cumparatorului de a furniza toate datele ca sa poti elibera factura conform legii. Poti sa amintesti și legea 677/2001 privind comertul electronic, asta ca sa usurezi putîn munca consumatorului și sa construiesti încredere

Politica de Livrare 

în care sa specifici care sunt modalitatile de livrare ale produselor, costul livrarii, dar și timpul estimativ de livrare a comenzii

Recepția produselor

Recepția se consideră ca fiind efectuată în aceeași zi, în care produsul a fost livrat și/sau preluat de către client sau un reprezentant al acestuia.

Defectele vizibile se reclamă în momentul efectuării livrării și recepției produselor. Prin defect vizibil se înțelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului.

La recepționarea coletului de la curier, verificați integritatea produselor și a ambalajului.

Dacă în urma verificării se constată existența unor vicii aparente, cumpărătorul trebuie să îl informeze pe vânzător despre acestea, fără întârziere. În lipsa informării, se consideră ca vânzătorul și-a executat obligația.

Dreptul de retragere al consumatorului

 Ciel va asigura Dreptul de Retragere (de returnare a produselor achiziționate prin intermediul site-ului samsonite.ro), în condițiile OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Doar acei clienți care dețin calitatea de consumatori, beneficiază de dreptul de retragere, aceștia putând returna produsele cumpărate prin intermediul site-ului leciel.ro, în ambalajul original, în termen de 14 zile de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

În acest sens, consumatorul va formula o declarație neechivocă, în care își exprima decizia de retragere din contract și/sau de a returna produsul comandat care va transmisă prin unul din canalele specificate la pagina Contact.

În conformitate cu dispoziţiile art. 9 din O.U.G. nr. 34/2014,
consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri.

În condițiile aplicării dispozițiilor art. 14 alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014, consumatorul va fi responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Ciel va putea percepe taxe suplimentare pentru returnarea acelor produse, la care se vor constata: lipsa sau ruperea etichetelor, lipsa ambalajului original, etc., în vederea readucerii produselor la starea inițială. În atare condiții, aceste costuri vor fi unele rezonabile pentru consumator.

Un produs este considerat folosit atunci când produsul sau ambalajul prezintă urme de uzură (modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi etc);

În conformitate cu art. 13 din O.U.G. nr. 34/2014, GBS va rambursa toate sumele, pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului. Plata va fi condiționată de recepționarea produselor sau de prezentarea de către consumator a dovezii, conform căreia acesta a trimis produsele.

Suma rambursată nu va include costul ocazionat de procedura de returnare a produselor, pe care consumatorul îl va suporta, el fiind estimat la maximum 30 lei.

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor, rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora.

Consumatorul, în accepțiunea legislației specifice în vigoare (O.G. 21/1992 privind protecția consumatorilor, O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora), este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale.

Alți clienți, cu excepția consumatorilor, nu pot beneficia de dreptul de retragere.

Bunuri/servicii pentru care nu se asigura dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

  • contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului și dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca iși va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de către Vânzator;
  • furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
  • furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
    furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena și care au fost desigilate de Cumparator;
  • furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului și dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostintă de faptul ca iși va pierde dreptul la retragere.

Politica de înlocuire a produsului achiziționat

Toţi clienții Ciel (indiferent de calitatea acestora, respectiv consumator sau nu, vor fi beneficiarii politicii de Înlocuire a Produsului Achiziționat, în următoarele condiții cumulative:

  • în termen de 7 zile, inclusiv data livrării, orice client are posibilitatea solicitării înlocuirii produsului achiziționat prin intermediul site-ului leciel.ro;
  • schimbarea produsului se va face cu un produs de aceeași valoare cu cel achiziționat sau cu preț mai mare, clientul urmând să plătească doar diferența dintre acestea;
  • nu se va accepta, în vederea schimbării/înlocuirii, ca produsul să fie folosit (fie și numai o singură dată), sau care prezintă modificări fizice, urme de lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, cu sigiliul desfăcut, după caz, sau fără ambalajul original;
  • plata eventualei diferențe de preț se va face prin orice sistem de plată acceptat de Ciel (plata electronică, ramburs, O.P.), în condițiile în care clientul a fost informat, în scris (posta electronica), ca înlocuirea/schimbarea produsului este posibilă;
  • predarea/livrarea noului produs se va face numai după achitarea diferenței de preț, după caz;
  • toate taxele de livrare (pentru produse a căror contravaloare depășește 300 lei), aferente înlocuirii produsului achiziționat, vor fi suportate exclusiv de către Ciel.

Solicitarea se va face, în scris, prin intermediul site-ului leciel.ro, sau a canalelor de comunicare din pagina de Contact;

Aceasta facilitate de înlocuire va fi acordată o singură dată, pentru oricare produs achiziționat prin intermediul site-ului leciel.ro.

Consumatorii, beneficiari ai acestei politici de înlocuire a produselor achiziționate prin intermediul site-ului leciel.ro, nu vor mai avea dreptul de retragere al consumatorului, drept conferit de prevederile art. 9 din OUG nr. 34/2014.

În situația plătii ramburs, dacă clientul nu va face plata sau nu va accepta produsul solicitat a fi înlocuit, acesta se angajează, în mod irevocabil, la achitarea taxelor de livrare, dus-întors, care sunt în cuantum de 60 lei.

Acesta politica de înlocuire a produselor achiziționate este o facilitate comercială și nu un drept legal al clienților săi.

Garantii 

Toate Bunurile comercializate de către Ciel beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei în vigoare și politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producator în parte.

Garanția se acordă în funcție de specificul fiecărui produs și se calculează de la data cumpărării produsului, cu excepția anumitor produse. Aceste excepții sunt declarate pe pagina de prezentare a produselor respective.

Ciel va repara sau înlocui produsul în concordanță cu termenul de garanție și condițiile specificate în certificatul de garanție, care va însoți fiecare produs.

Garanția se acordă numai pentru defecțiuni de producție sau material și nu acoperă daunele provocate de folosirea necorespunzătoare, cum ar fi transportarea obiectelor neconvenționale, neglijență în manipulare, accidente, contactul cu suprafețe abrazive sau cu obiecte tăioase și/sau ascuțite, solvenți, acizi, uzura normală sau daune provocate prin transport, inclusiv cele datorate de manipularea serviciilor de transport aerian.

Garanția oferită se limitează la valoarea produsului.

Ciel este exonerată de obligația acordării de garanție în cazul în care se constată că produsele în cauza au fost manevrate sau depozitate în mod necorespunzător, utilizate în alte scopuri decât cele pentru care au fost fabricate/ vândute, au suferit imersii în lichide, șocuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat în contact cu substanțe a căror folosire nu este necesara pentru folosire.

Pentru a beneficia de garanție, clientul va trebui să prezinte acele documente, care atestă plata produsului sau certificatul de garanție (în original și complet întocmit), să completeze un proces verbal de însoțire reclamație tip, pentru produsele la care se reclamă lipsa de conformitate. În lipsa acestora, reclamația nu va putea fi considerata validă și nu va fi analizată.

În cazul Bunurilor vandute și livrate de Ciel certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, în cazul în care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de către Ciel., ori de alti parteneri de service ai Ciel.

Obligatiile Vânzatorului

  • să puna la dispozitia utilizatorilor gratuit informații profesionale cu privire la produsele și serviciile sale. Continutul publicat în magazinul virtual are caracter orientativ. Caracteristicile produselor și documentatia tehnica aferenta acestora afisate pe site sunt puse la dispozitie de către producatori și furnizori. Imaginile produselor sunt afisate cu titlu de prezentare. În functie de lotul în care au fost fabricate, aspectul real al produsului poate diferi;
  • să contacteze clientii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
  • să livreze produsele în cel mult 30 zile de la confirmarea livrarii, daca acestea sunt în stoc;
  • să utilizeze datele personale colectate de la clienti/utilizatori în concordanta cu „Politica de Confidentialitate” de pe site-ul leciel.ro.

Obligatiile cumparatorului

  • să furnizeze informații reale, corecte și actuale despre entitatea sa atunci cand acestea i se cer, în caz contrar exista posibilitatea refuzarii comenzilor;
  • să accepte solutionarea eventualelor probleme în termen de 30 de zile de la data sesizarii acestora printr-un email adresat administratorului;
  • să accepte TERMENII ȘI CONDITIILE vânzătorului odata cu lansarea comenzilor și sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la momentul transmiterii comenzii.

Limitarea responsabilitatii

Vânzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de către Vânzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor și Serviciilor dupa livrare și în special pentru pierderea acestora.

Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul iși asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesarii Contului, si, în masura permisa de legislatia în vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului.

Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor și Conditiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Conditiilor Site-ului.

Termenii și Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de către Ciel., acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor de la data afisarii în Site. Acceptarea Termenilor și Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plati online.

Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, în afara controlului partilor și care nu poate fi evitat.
Daca în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plîn drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

Legea aplicabila – Jurisdictia și Modul de solutionare al litigiilor

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Ciel și Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibila, prin mediere, sau în caz de nereușită litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din România.

În conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum (Regulament), Comisia Europeană a instituit o platformă on-line de soluționare a litigiilor. Conform regulamentului, comunicațiile pentru soluționarea litigiilor care decurg din contractele de servicii online încheiate între consumatorii stabiliți în Uniunea Europeană și furnizorii de servicii stabiliți în Uniunea Europeană ar trebui să fie furnizați consumatorilor prin intermediul acestei platforme. 

Platforma de soluționare online a disputelor este disponibilă la adresa https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor poate fi accesată online la adresa https://anpc.ro/

Legături utile


  • Politica de confidentialitate 
  • Politica de informare despre cookie-uri 
  • Schimbarea preferințelor referitor la cookie-uri
  • Platforma de soluționare online a disputelor
  • Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor